fredag 25 februari 2011

Idag tog vi över den lilla scenen i Weil am Rheins kesselhaus för några dagar.

Vi gjorde ett genomdrag på trägolvet. Inget gick som det skulle. Det var trögt och kämpigt.

Rummet var nytt och publikstolarna fyllda med luft pushade inte direkt entusiasmen.

Vi sa inte så mycket.

Vi åt.

Drack kaffe hos en italiensk kille, vad nu det vill säga.

Senare kom produktionsansvariga Franziska Heining med en scenarbetare.

Dansmattor skulle läggas, ljus sättas och stolar placeras.

Allt på plats inför kvällens repetition.


Repetitionen gick bra. Nya hörn att utforska och mängder av detalj diskussioner efteråt.

Imorgon generalrepetition, fotoshooting och kalabalik.

5 kommentarer:

  1. Micha, av en slump halkade jag in på din blogg. Lycka till med premiären ikväll! Såg sårskorpor härom veckan, va skojsamt..Kram Filippa

    SvaraRadera
  2. Hej lady..kul att höra från dig. Skicka mig din mail så skall jag skriva dig ett hej.

    Gav sköna nostalgiska rysningar?

    SvaraRadera
  3. gav enorma nostalgirysningar, skicka gärna ett mail filippa_ekblom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Micha! Jag har tänkt. Och undrat. Trevligt med dig! Säger desamma som Filli, Lycka!

    Stor varm kram/ Barbra

    SvaraRadera
  5. Hej Barbra ..cool jag har också undrat.
    Är du lycklig mamma?

    Kramicha

    SvaraRadera